Charco & Dique

De regel op de uitzondering

Branding, design, visual identity, UX, campagne

Rebranding

Reputaties komen te voet en gaan te paard. Dat weten de mensen van Charco & Dique als geen ander; zij behoeden organisaties in de financiële wereld namelijk voor reputatieschade door ze met pragmatische adviezen en oplossingen te helpen bij het beheersbaar maken van ondernemingsrisico’s. Wij hielpen bij de rebranding van het merk, met een onderscheidende positionering, een nieuwe merkidentiteit, de website en een campagne.

Charco en Dique logo
Charco en Dique woordmerk
Charco en Dique logo
Charco en Dique logo
Charco en Dique stationary

De regel op de uitzondering

In de complexe, risicovolle financiële wereld is Charco & Dique het zekere alternatief in alle uitzonderingssituaties. Charco & Dique is intelligent en inventief, nuchter en oprecht, onconventioneel, anders dan anderen en zowel pragmatisch als strategisch. Maar ook minder bekend dan de grote consultancy firma’s. Althans, nu nog, want Charco & Dique is de regel op de uitzondering.

Charco en Dique Brand manual

Unieke uitstraling

Van grafische toepassingen tot fotografie, de beeldtaal is de visualisatie van de merkpersoonlijkheid: betrokken, nuchter, oprecht, intelligent, onconventioneel en inventief. En portretfotografie met ballen van Ewoud Rooks, wantbij Charco & Dique geldt who you see, is who you get. Een unieke uitstraling waarmee Charco & Dique zich expliciet presenteert als de regel op de uitzondering. Niks mis mee, met zo’n reputatie.

Charco en Dique website
Charco en Dique website
Charco & Dique website