Jobbird

Jobbird in een nieuw jasje; de papegaai is eindelijk volwassen!

branding, visuele identiteit, design, activatie, film

Ambitie

De afgelopen jaren heeft Jobbird flink aan de weg getimmerd wat betreft naamsbekendheid en groei, met als resultaat dat ze zich met ruim 65.000 vacatures en meer dan 150.000 cv’s van werkzoekenden de grootste van Nederland mag noemen. Nu slaat het bedrijf de vleugels verder uit met als ambitie om van Jobbird de grootste online vacaturebank van de wereld maken. Wij hebben een merkconcept bedacht waarmee Jobbird zich de komende jaren onderscheidend kan positioneren in de markt.

Logo Jobbird

Filosofie

In de filosofie van Jobbird zijn werken en leven onlosmakelijk met elkaar verbonden. Mensen zijn continu op zoek naar voldoening in hun werk en de keuzes die men hierin maakt hebben direct invloed op iemands leven. En vice versa, want je werk bepaalt je leven en je leven bepaalt je werk. Uit ervaring weet Jobbird dat de zelfbewuste zoekers onder ons, degenen die weten waar ze hun voldoening uithalen, het gevoel willen hebben dat ze meetellen, het verschil maken om zo volledig tot hun recht te komen. En Jobbird weet ook dat wanneer men dat niet heeft, of nog niet, of niet meer, ze op zoek gaan naar anders, naar beter.

website Jobbird
Website Jobbird

Eindelijk volwassen

De papegaai is volwassen geworden, met een modern geluid en een nieuw elan. Meer dan voorheen staat het merk voor duurzaamheid, vertrouwen, openheid en integriteit, feminiene waarden die we terugzien in de look & feel.

Autobestickering Jobbird
Huisstijl Jobbird