Noordhoff Uitgevers

Campagne met Virtual Reality game rondom introductie nieuwe rekenmethode

branding, design, online campagne, Virtual Reality, activatie

Virtuele escape room

Noordhoff Uitgevers is één van de grootste uitgevers van Nederland met een rijke historie in het onderwijs. Met de introductie van Getal & Ruimte Junior, een nieuwe rekenmethode in het basisonderwijs, speelt het bedrijf in op hedendaagse onderwijstrends, zoals de toenemende digitalisering. Reden te meer om de introductie luister bij te zetten met een campagne die recht doet aan het innovatieve karakter van het product. Wij bedachten De Rekenruimte, een virtuele escape room waarin je je een weg naar buiten rekent. De technische realisatie was in handen van onze vrienden van Viemr.

VR bril Noordhoff

Je komt verder met Getal & Ruimte Junior

Met De Rekenruimte geeft Noordhoff rekenen letterlijk en figuurlijk de ruimte. Met het spelen van de game ervaart de doelgroep spelenderwijs dat je met rekenen steeds een stap verder komt. De rekenopdrachten in De Rekenruimte komen bovendien rechtstreeks uit Getal & Ruimte Junior, waarmee de game meer is dan een gadget; het is tevens een sample van het product. Met de campagne laat Noordhoff Uitgevers met ruim 180 jaar aan historie zien dat ze zijn voorbereid op de toekomst. Meer dan ooit staat het merk voor innovatie, professionaliteit en plezier. Stuk voor stuk waarden die het verschil maken in het hedendaagse onderwijs.

VR game Noordhoff

Campagne

De aftrap van de campagne vond plaats tijdens de NOT, de tweejaarlijkse vakbeurs voor onderwijsprofessionals. Met succes, want bezoekers stonden in de rij om de game te spelen. De campagne wordt de komende twee jaar online en offline verder uitgerold. Speel de game op www.derekenruimte.nl. Hoe ver kom jij?

Campagne rekenmethode Noordhoff
Campagne Noordhoff
Campagne Noordhoff
Campagne Noordhoff
Campagne Noordhoff
VR Game Rekenruimte
VR game
VR game Noordhoff