Klant
Charco & Dique
Awards
  • Honorable Mention Awwwards
  • Special Design Kudos CSSDA
Services
  • Branding
  • Visual Identity
  • Visual Design
  • Web design
  • Campagne

Minimaal is maximaal in deze rebranding

Reputaties komen te voet en gaan te paard. Dat weten de mensen van Charco & Dique als geen ander. Daarom zochten ze naar een rebranding om hun eigen reputatie kracht bij te zetten.

De FinReg specialisten van Charco & Dique behoeden financiële organisaties voor reputatieschade door ze met pragmatische adviezen en oplossingen te helpen bij het beheersbaar maken van ondernemingsrisico’s. Wij hielpen bij de rebranding van het merk, met een onderscheidende positionering, een nieuwe merkidentiteit, de website en een campagne.

rebranding Charco & Dique visual identity design
rebranding Charco & Dique visual identity design

De regel op de uitzondering

In de complexe, risicovolle financiële wereld is Charco & Dique het zekere alternatief in alle uitzonderingssituaties. Charco & Dique is intelligent en inventief, nuchter en oprecht, onconventioneel, anders dan anderen en zowel pragmatisch als strategisch. Maar ook minder bekend dan de grote consultancy firma’s. Althans, nu nog, want Charco & Dique is de regel op de uitzondering.

rebranding Charco & Dique website design
rebranding Charco & Dique website design mobile
rebranding Charco & Dique website design mobile
rebranding Charco & Dique website design mobile

Van grafische toepassingen
tot en met fotografie.

Van grafische toepassingen tot en met fotografie, de beeldtaal is de visualisatie van de merkpersoonlijkheid: betrokken, nuchter, oprecht, intelligent, onconventioneel en inventief. En portretfotografie met ballen van Ewoud Rooks, want bij Charco & Dique geldt who you see, is who you get. Een unieke uitstraling waarmee Charco & Dique zich expliciet presenteert als de regel op de uitzondering. Niks mis mee, met zo’n reputatie.