Klant
Lifely
Services
  • Brand design
  • UX & UI design
  • Visual design
  • Website design

Rebranding Lifely

Lifely en wij werken al een tijdje zeer succesvol samen voor Charco & Dique; wij op design, zij op development. Reden voor hen om ons te vragen voor de rebranding van hun eigen merk. En genoeg common ground zou je denken, maar toch was dit een lastige!

Zonder wrijving geen glans

(Re)branding is natuurlijk nooit makkelijk. Het is geen kunstje, geen trucje, niet iets dat je zo even uit de mouw schudt. Het vraagt offers, in tijd en in geld. Het zet alles en iedereen op scherp en scherpe dingen kunnen prikken. Het piept en kraakt en soms breekt er iets. Maar zonder wrijving geen glans en uiteindelijk is iedereen facking trots op wat er nu staat!

Digital decency

Digital agencies zijn er al genoeg, digital decency nog te weinig. Met die woorden legden we de basis voor de brand identity, het visual design en de tone of voice. Onze vrienden van Upside bouwden de website en de fotografie is van Dana van Leeuwen en Nick de Bruijn.

Iedereen wint

Het rebranding traject met Lifely was een clash van culturen, van werkwijzen en van ego’s. We gingen diep, zochten elkaar op, stootten elkaar af en vonden elkaar uiteindelijk in het Dieter Rams-waardige brand design dat er nu staat. Puur. Eerlijk. En iedereen wint.

Wil je dit ook
voor jouw organisatie?

Neem vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.