Klant
Martini Ziekenhuis
Services
  • Branding
  • Digital Design
  • Campagne

Campagne voor het Martini Ziekenhuis met een menselijk gezicht waarin ze terugkijken op 25 jaar lief en leed.

In 2016 bestond het Martini Ziekenhuis 25 jaar.Dat zijn 9.125 dagen vol emotie, ontwikkeling en succes. 9.125 dagen klein geluk, groot geluk, diepe rouw, rauw verdriet, opluchting, woede, teleurstelling, afscheid nemen en welkom heten.

campagne 25 jaar Martini Ziekenhuis beeldmerk/logo

Campagne vol verhalen

Speciaal voor het jubileum deelden patiënten, naasten en medewerkers van het Martini ziekenhuis een aantal prachtige verhalen. Soms vrolijk, soms aangrijpend. Vaak herkenbaar en altijd openhartig. Veel echter dan dit kan niet.

Website en iPhone met daarop de campagne website van 25 jaar Martini Ziekenhuis
Campagne website op iPad en iPhone naast elkaar

Online campagne

Het doel was om bijzondere, soms persoonlijke gebeurtenissen van de afgelopen 25 jaar te delen met iedereen die een band heeft met het Martini Ziekenhuis. Online via facebook en op de speciaal voor het jubileum door ons ontwikkelde website.

Offline campagne

Naast de website werden de verhalen letterlijk breed uitgemeten in de kleurrijke ruimtes en gangen van het ziekenhuis. Aan belangstelling geen gebrek! Medewerkers en (ex-) patiënten deelden graag hun persoonlijk ervaringen met het Martini Ziekenhuis.

Campagne 25 jaar Martini Ziekenhuis muur visual
Campagne poster 25 jaar Martini Ziekenhuis versie 4
Campagne poster 25 jaar Martini Ziekenhuis versie 3
Campagne poster 25 jaar Martini Ziekenhuis versie 2
Campagne poster 25 jaar Martini Ziekenhuis versie 1
campagne vlaggen met branding van 25 jaar Martini Ziekenhuis
Campagne sticker 25 jaar Martini Ziekenhuis op de schuifdeur van het ziekenhuis